Nadčasová, kvalitní, opravdová: LA REINA očima zakladatelky Markéty Basta

„Není nic silnějšího než žena. Všechny jsme královny a sakra, měly bychom si to uvědomovat!“ říká s vášní v hlase Markéta Basta, zakladatelka a CEO značky, jaká ženy chápe, odměňuje a miluje. Zakladatelka vaší – i naší – LA REINA. 🤍 V otevřeném rozhovoru nad šálkem kávy a kusem koláče nechává nahlédnout do zákulisí srdcového projektu, který si zakládá na ženském komfortu, lokální výrobě a udržitelných hodnotách. Jak se z firmy „pro pár kamarádek“ stane úspěšný internetový lovebrand? Proč i milimetr hraje roli a jakou sílu má správně padnoucí spodní prádlo? Ponořte se s námi do inspirativního příběhu jedné královny, která se rozhodla dělat věci jinak. Srdcem, poctivě a s citem. 🌸
S Market se setkáváme při jednom z prvních teplých dnů letošního jara, na střeše její občasné holešovické kanceláře, a slunce se nám opírá do tváří. Ideální příležitost zavzpomínat si na osudovou pláž, kde se před necelým rokem rozhodla splnit si svůj odvěký podnikatelský sen. Sen, který lemuje tvrdá práce, inovativní módní vize a hrstka probdělých nocí… Každé její slovo odráží vzácnou kombinaci zápalu – takového, s jakým s člověk musí jednoduše narodit – a vnitřního klidu, který posbírala cestou. Věříme, že po čas čtení kousek obojího přilne i k vám. ✨
🔥 Magazínu LA REINA prozradila například:
- Jak poznat kvalitu: Který kousek oblečení je ušitý poctivě a který ne?
- Co v – a pro – LA REINA znamená udržitelnost: Proč šijeme z recyklovaných materiálů, lokálně a stylem ready-to-make?
- Z nuly na sto během sekundy: Jak (správná) volba spodního prádla ovlivní celý náš den?
- Z backstage módní dílny: Kolik času a úsilí zabere proměnit náčrt legín, plavek či noční košilky v hotový produkt?
- BACK TO THE FUTURE: Jak se retro design stal trhákem naší nabídky?
„Když se ráno jakákoli žena obléká, začíná spodním prádlem, a věřím, že už to jí přidává body do sebevědomí. Vidím tam přímou úměru: Čím lépe jsme oblečení, tím lépe se cítíme.“
Kdy nastal ten zlomový moment, při kterém sis řekla: „Jdu do toho, založím vlastní značku!“?
Na dovolené, když jsem na to byla dostatečně odpočatá. (směje se) V hlavě jsem LA REINA měla už asi pět let, a po čtyřech začala pomaloučku dělat první kroky. Jen jsem přesně nevěděla, kterým segmentem začnu. Trklo mě to v momentě, kdy jsem seděla na pláži a trošku se mi zařezávaly gumičky na kraji plavek – rádoby kvalitních, docela drahých plavek –, ačkoli jsem měla správnou velikost. Šlo čistě o způsob výroby. A já si říkám: „Hele, tohle opravdu jde udělat líp. Nechci, aby se komukoli na spálené kůži cokoli zařezávalo – tak začnu plavkami!“ Vybrala jsem si sezónní, nejsložitější odvětví, ale hlavně, že jsem začala!
Takže jsi od první chvíle věděla, že se chceš pohybovat – a profilovat – v módě?
Má vize byla naprosto jasná. Původně jsem chtěla vyrábět spodní prádlo, ale vzala to menší oklikou přes plavky a sportovní oblečení. Nicméně, celou dobu jsem věděla, že to bude LA REINA. Španělsky to znamená královna, a ta je přece v každé z nás!
U našeho kulatého kruhu královen je místo pro každou... 👑
Uvědomovala sis vždy, že uvnitř tebe panuje královna, nebo sis k ní musela najít cestu?
Asi každá mladá slečna si k tomu musí dojít. Všechny občas vnímáme něco, co nám vadí, ale královna by na sebe měla být dostatečně hrdá, ať je jakákoliv. Myslím si, že dnes už to umím, ačkoli po určité cestě jsem jít musela.
Dopomáhá ti oblečení k hrdosti? Může mít vliv na tvé rozpoložení, výkon a den?
No, na home officu tak dobře nevypadám… (směje se) Ale ano, pomáhá mi hodně – šaty opravdu dělají člověka. Když se ráno jakákoli žena obléká, začíná spodním prádlem, a věřím, že už tehdy nastupuje dobrý pocit. Jakmile na sobě má nádherný komplet, automaticky jí přidá body do sebevědomí. Vidím v tom přímou úměru: Čím lépe jsme oblečení, tím lépe se cítíme. A například ve fitku? Víte, kolik je tam zrcadel? (směje se) Když na sebe kouknu v padnoucím sportovním outfitu ve vhodně zvolené barvě, jaká mi jde k tónu pleti a z očí vytáhne tu správnou jiskru, okamžitě mám lepší náladu! V tu chvíli třeba podám i lepší výkon.
Když už jsme u barev, jaké odstíny považuješ za své oblíbené?
Ty, které prodáváme. (směje se) Mám moc ráda malinově růžovou, baby pink, baby blue, královskou modrou, ale taky smaragdově zelenou, což je podle mě dost nedoceněná barva. Ve střední Evropě totiž býváme dost světlí – modré, šedé, zelené oči, popelavá blond –, a svět by se divil, jak nám smaragdová sluší!
Naše ikonická smaragdově zelená v akci! 🍀
„Hromadění oblečení naší planetě zrovna neprospívá, a ani v LA REINA to nemáme v plánu dělat. Z jedné role látky nikdy nevzniká pouze jedna věc. Když už ji koupím, využiju ji naplno!“
Jaké hodnoty pro tebe byly stěžejní, když jsi sháněla šicí dílnu, dodavatele látek a pokládala základy své firmě – byla to rychlost výroby, kvalita či přístup? To vše se ostatně odráží i v LA REINA jako takové.
Kvalita pro mě rozhodně byla číslo jedna. Jakmile jsem podepsala kontrakt na prvotní výrobu, šicí dílně jsem sdělila, že pokud při kontrole na konci objeví béčkovou kvalitu, musí jít stranou – tento produkt nevstoupí do prodeje v LA REINA. Kdykoli šijete libovolný kousek oblečení, spojujete k sobě jednotlivé díly látky a není možné, aby někde přebýval třeba jen milimetr. Milimetr je málo, ale i takové maličkosti tvoří detail. Rychlost samozřejmě prioritizuji taky – všichni chceme, aby věci odsýpaly –, ale nikdy na úkor kvality. A v neposlední řadě si potrpím na transparentní, milou komunikaci jak „za oponou“ s dodavateli, tak s našimi zákaznicemi.
Všechny objednávky Market odesílá sama ze své útulné domácí "balící linky". 📦 Samozřejmostí je personalizovaný vzkaz, protože stejně jako na každém švu, i na každé zákaznici nám hluboce záleží!
Hrála roli i udržitelnost?
Udržitelnost hrála, a dodnes hraje obrovskou roli. Sama nejsem typ člověka, který by podléhal fast fashion. Naopak, svůj šatník se snažím stavět na basic kouscích – žádných výstřelkách –, jaké mezi sebou můžu volně kombinovat a unosit nejen napříč ročními obdobími, ale i sezónami. Hromadění oblečení naší planetě zrovna neprospívá, a ani v LA REINA to neplánujeme dělat. Proto určité modely vyrábíme takzvaně „ready to make“ systémem došívání, kdy máme skladem materiály a kousek vám do týdne ve zvolené velikosti ušijeme. Z jedné role látky přitom nikdy nevzniká pouze jedna věc – když už ji koupím, musím ji být schopna využít na více produktů! Zároveň pro mě bylo od začátku důležité, aby materiály obsahovaly co nejvyšší podíl recyklovaných vláken, a mohly tím dát druhou šanci vyřazeným plastům. Co se výroby týče, soustředíme ji kompletně do České republiky bez ohledu na to, jestli je dražší nebo komplikovanější. Totéž platí pro obalové materiály a naše designové krabičky – rozhodně by bylo levnější vyrobit je někde jinde, ale děláme to u nás, v Jablonci nad Nisou, a samozřejmě i tam dbají na udržitelnost ve všech fázích výroby.
Ne všichni na první pohled dokážeme rozlišit kvalitní kousek od nekvalitního. Máš nějaké tipy, jak na to?
Rozhodně by švy měly být rovné a silueta se neměla po vyprání deformovat. Občas, když žehlíte nebo skládáte obyčejné tričko – z výrobního hlediska úplně jednoduchý produkt –, můžete si všimnout, že na sebe boční švy nenavazují. Jdou trošku šejdrem. Na vině mohou být tři věci: buďto nekvalitní materiál, nekvalitní nitě anebo špatné ušití. My v LA REINA netolerujeme ani jedno. Co se výdrže týká, na první pohled samozřejmě nevíte, jak se kousek bude tvářit po vyprání nebo půl roce nošení, leccos Když zůstaneme u triček, skvělá je například biobavlna, přírodní vlákna a procento elastanu, které naznačuje pružnost – já osobně mám ráda okolo 5–7 %. Neměli bychom opomenout ani viskózu. Materiály samy o sobě představují obsáhlé téma, o jakém se určitě rozpovídáme ještě někdy příště, každopádně obecně platí: Jestli se to žmolkuje už v obchodě, ruce pryč!
Když se ohlížíš za úplnými začátky LA REINA, vzpomeneš si, jak ses cítila? Jestli ses více bála, nebo těšila?
Já si to představovala jak Hurvínek válku! (směje se) Celý život věřím – a vždy se mi to v dobrém vrátilo –, že pokud budu věci dělat správně, poctivě a pořádně, úspěch na sebe nenechá dlouho čekat. Jenomže mi vůbec nedošlo, co znamená podnikání v online světě. Že svou značku musíte opravdu dobře prezentovat, protože ačkoli máte skvělý produkt, nikdo ho nezná, nemůže si přímo osahat, a musí vám tedy důvěřovat. Což je napoprvé dost těžké. Kamarádky, schopné podnikatelky, mi tvrdily: „Hele, to potrvá aspoň dva roky,“ a já na to: „Prosím vás, to vůbec!“ Po necelém roce mi nezbývá než říct, že měly nejspíš pravdu. (směje se) Samozřejmě ale děláme vše pro to, abychom celý proces uspíšili a LA REINA se stala synonymem kvality v každém šatníku.
Co ti tehdy nejvíce chybělo? Byly to kontakty, informace nebo snad – i když to nepředpokládám – odvaha?
Ne, odvaha mi nechyběla! (směje se) Kontakty do určité míry sbírám dodnes, ale informace, to byl skutečný problém. Nejste-li informovaní a ostatní to prokouknou, mohou se vás snažit využít. Já měla od začátku štěstí na lidi, takže musím říct, že mě nepotkaly potíže jako mnohé známé ve stejném segmentu. I tak bych dnes udělala spoustu věcí jinak. Nikdy bych ale zpětně neměnila, jak jsem se rozhodla v minulosti na základě tehdejších znalostí. Za tím si stojím, protože všechno je cesta.
Přítel od samotného zrodu LA REINA neochvějně poskytuje podporu jak emoční, tak praktickou! 💪🏼
Co ti naopak dávalo taktickou výhodu?
Nevzdávám se. Prostě se zakousnu, jedu jako fretka a odškrtávám si body, dokud to není hotové! Řekla bych, že jsem zdravě netrpělivá. Jakmile se do něčeho pustím, nechci čekat a zbytečně se zdržovat. Ze stejného důvodu si na sebe občas naložím práce trošku moc a pak z toho nespím. V takových chvílích mi maximálně pomáhá podpora, hlavně mého přítele, na kterou mám velké štěstí. To jsou má dvě největší esa v rukávu.
Jak probíhá tvůj běžný pracovní den – jestli takový vůbec existuje? Kdy začíná, kdy končí a co tě v něm potkává?
Mám dva typy. Při prvním v osm ráno zapnu počítač, a vypnu ho někdy až před osmou večer. Mezitím se mi na stole kupí nádobí, skleničky a hrnečky od kávy. Nevyklízím myčku ani pračku, pouze si skočím ve tři hodiny odpoledne konečně sníst oběd. Teprve když skončím s prací, všechno uklidím a připravím kuchyň, abych mohla vařit večeři. Tehdy vypínám, nicméně nevypínají mí kolegové – tím pádem jsem stále ještě střídavě na příjmu. Pak už ale na mobilu nastavuju režim spánku a nic neřeším, protože nic nevidím! (směje se) Při druhém, možná zajímavějším typu dne jedu do výroby. Ráno namísto k počítači sednu do auta a zamířím do šicích dílen podívat se, co se nám navzorovalo, případně dát připomínky k úpravám. Při té příležitosti se častokrát sejdeme s někým z kolegů a probíráme, cokoli je zrovna aktuální, od sociálních sítí, přes nové návrhy až po focení. Nebo vyrazím s modelkami na kávu – troufám si říct, že se z nás postupem času stávají kamarádky, jelikož se v kampaních snažíme zachovávat stejné tváře.
Drobný náhled za oponu našich pracovních schůzek. Aneb kreativní myšlení si vyžaduje vhodnou stimulaci, třeba cukrem... 🍓
„Pánové u nás rádi nakupují spodní prádlo, za což moc děkuji, velice si vážím důvěry a jsem vděčná za všechny potěšené partnerky. Myslím, že budou mít hezký večer…“
Jak bys LA REINA popsala třemi slovy?
Nadčasová, kvalitní, opravdová – ty mě napadají jako první, takže musí být správně! (směje se)
LA REINA je aktuálně zasvěcena ženám. Zaměřuje se na dámské spodní prádlo, plavky, sportovní oblečení a také vyzdvihuje témata ženské sebejistoty a komfortu. Co chceš, aby si zákaznice z e-shopu odnesly krom nového přírůstku do šatníku?
Určitě pocit, že pro ně nejsme jen e-shop, ale i dlouhodobý partner a podpora, na kterou se mohou kdykoli obrátit. Velmi mě mrzí například, že zatím plošně nenabízíme větší velikosti – musíme totiž postupovat maličko pomaleji, než bychom občas sami chtěli. Každou mezeru si ale uvědomujeme a při první šanci doladíme, od kompletní tabulky velikostí až po něco pro pány. Ti u nás totiž rádi nakupují spodní prádlo (směje se), za což moc děkuji, velice si vážím důvěry a jsem vděčná za všechny potěšené partnerky. Pracujeme na tom, aby LA REINA měla čím potěšit jeho i ji, ale ještě nepřišel správný čas. Vše je vymyšleno!
Líbilo by se ti, kdybys dostala od partnera něco z LA REINA jako pozornost? Samozřejmě za předpokladu, že to není tvá firma…
Páni, to mi vehnalo slzy do očí, jen si to představím! (potvrzuji – pozn. redakce) Musí to být velké wow – už krabička je dost boží, a pak z ní ještě vyndají luxusní set prádla. Jenom doufejme, že pán nekoupil o velikost menší. (směje se) Děláme vše pro to, aby se trefil! Tak jako tak, myslím, že by měl hezký večer…
Opravdu dost boží... 🌟
Co je pro ženy v současnosti důležité slyšet?
Často se zapomíná, jak jsou ženy výjimečné, kolik toho zvládáme, ale hlavně – že v tom nejsme samy. Přestože jsme každá úplně jiná, všechny máme své vnitřní strachy, obavy a trápení, a zároveň jsme tak neuvěřitelně silné. Jedna vedle druhé, opravdu jsme královny a sakra, měly bychom si to uvědomovat! Protože není nic silnějšího než žena. Pardon, pánové… (směje se)
„Tak LA REINA i vznikla – jako značka pro mě a mé kamarádky, abychom každá dostala, po čem toužíme. Co nám ke spokojenosti chybělo!“
Odkud čerpáš inspiraci pro nové kousky? Z dat, osobního průzkumu nebo intuice?
No, data to nejsou. (směje se) Inspirace častokrát pramení z mé vlastní potřeby, a pokud jde o průzkum, většinou nechodím dál než ke kamarádkám. Tak LA REINA i vznikla – jako značka pro mě a mé kamarádky, abychom každá dostala, po čem toužíme a co nám ke spokojenosti chybělo. Mívaly jsme problém se spodním prádlem – aby z něho nelezly nitě, bylo komfortní, kvalitní, a přitom hezké. Proto si při návštěvě našeho e-shopu můžete všimnout, že kalhotky nesou dámská jména. Má to svůj důvod.
👑
Věřte nevěřte, krajka LA REINA se nosí ještě lépe, než vypadá. 💅🏼 Čím to? Jak říká Market, (ne tak) tajnou přísadou je špatka elastanu – akorát, aby se prádlo přizpůsobilo vašim křivkám, a přitom drželo siluetu.
A nyní nevyhnutelná otázka – může být krajka pohodlná?
Samozřejmě. Pokaždé záleží na materiálu a procentu elastanu. Například francouzská krajka tradičně neobsahuje žádný elastan, tím pádem se nepřizpůsobí tělu a kdykoli se ji pokusíte zakomponovat do „pružných“ produktů, opravdu nebudou pohodlné – krásné, ale ne pohodlné. Naopak standardní krajka s elastanem z polyamidu je víc než pohodlná, je-li správně zvolená. Od každé krajky, kterou koupím, mi nejdřív projde rukama vzorek. Vždy se řídím heslem: Co bych sama nechtěla, v žádném případě nedám zákaznici! Nikdo si přece nepřeje, aby ho krajka škrábala, a to zejména na tříslech, kde míváme oholenou kůži.
Přichází k tobě koncepce nových kousků náhodně, třeba při vaření večeře, nebo jde o výsledek soustředěné práce?
Spíš soustředěné práce. Když vařím, tak vařím! To je můj relax – tehdy řeším jen, jestli mám mrkev nakrájenou na stejná kolečka, správně jsem oškrábala bramboru a jestli jsou všechny kosti z lososa pryč. (směje se) Ale například už teď, při tomto rozhovoru, když jsem ponořená do tématu módy, si pomyslně dělám náčrty nových kousků.
Ale nejprve - moodboard! 🔮 Spolu s konstrukcí nových modelů si kreativní tým LA REINA představuje také atmosféru, energii a wow efekt, které budou vyzařovat.
Jak dlouhá, a potažmo klikatá je cesta od nápadu k modelu, který je hmatatelný a připravený k odeslání? Provedeš nás celým tvůrčím procesem?
Na začátku musí být nápad. K nápadu je potřeba přidat vhodný materiál a komponenty, což ne vždy vyjde na první pokus. U pilotního vzorku nezáleží, jestli zkracovač bude černý nebo zlatý, gumička široká 0,8 nebo 0,6 – v této fázi nejde o přesnost, chceme hlavně vidět produkt hotový. Produkt, jaký doposud existoval jenom v mé hlavě. Proto taky potřebuji dobrého partnera, který ho z mé hlavy podle popisu dostane na papír, a odtud k výrobku. Pak už se ladí kvalita – upravujeme švy, aby seděly přesně tam, kde mají, a podobně –, což na celém procesu trvá nejdéle. Než cokoli pustím do prodeje, musím být 100% spokojená. Zároveň mě to i nejvíc baví – ráda sleduji, jak se kousek postupně blíží dokonalosti.
Jak nejrychleji jsi zatím stihla dostat kousek ze své hlavy na e-shop?
Byly to kalhotky – konkrétně krajková tanga ISABELLA –, u nichž je výrobní postup relativně snadný, zvlášť, když má člověk předchozí zkušenost.
Jen pár střípků z komplexního procesu vizualizací a vzorování, na jehož konci stojí finální produkt. 💎
„Na dovolenou vždycky vozím veškeré druhy i barvy a jsem schopná se třikrát za den převléct.“
Když se zaměříme na estetiku LA REINA, co k ní ladí? Co vizuálně zapadá do jejích kolekcí?
Rafinovanost, elegance a důmyslnost. Za každým modelem se skrývá precizní konstrukce, a kdykoli se na vás někdo podívá třeba v našich legínách nebo plavkách – oni neví proč, ale vypadáte úžasně!
Vraťte se s námi zpátky. Do budoucnosti! 🚀
Jakým designem sis zprvu nebyla jistá, a nakonec tě překvapil?
Zvonáče! (směje se) Návrh zvonových legín přinesl kolega, a já si říkala, to snad nemyslí vážně! Název jsem vymyslela už při prvním pohledu. Vypadlo ze mě: „Tyjo, zpátky do minulosti! Pojďme se ale dívat spíše do budoucna – BACK TO THE FUTURE.“ Nicméně, rozhodla jsem se mu důvěřovat, a jakmile přinesl první vzorek, bože můj, hezčí produkt jsem snad neviděla! Aktuálně je i jedním z neoblíbenějších. Se siluetou opravdu dělají zázraky – hned jsem si představila, jak v nich pojedu na kolečkových bruslích. Později jsme je vybavili i naším krásným LA REINA zadkem, takže ať zepředu, zezadu nebo zboku, pořád vypadají skvěle.
Zmiňovala jsi, že často šiješ i pro sebe a svou potřebu. Co z portfolia LA REINA se řadí k tvým osobním favoritům?
Rozhodně tílka INVISIBLE – to je prostě paráda! Máte ramínka, nemáte ramínka? (směje se) Můžete si ho vzít jak pod sako, tak samotné třeba v létě, aby se vám neopálily pruhy na ramenou. Pak samozřejmě BACK TO THE FUTURE legíny, a z plavek asi úplně všechny! Na dovolenou vždycky vozím veškeré druhy i barvy a jsem schopná se třikrát za den převléct. No, a pokud se bavíme o spodním prádle, jsou to jednoznačně bezešvé brazilky. Myslím, že je mám na sobě i dnes a jsou boží, ani nevíte, že je máte!
Ve svém živlu. 💛 Market předvádí své oblíbené kousky, zvonové legíny BACK TO THE FUTURE a tílko s neviditelnými ramínky INVISIBLE. Sluší? Sluší!
Jak se při práci stavíš fuck-upům a různým omylům – zejména z kraje o ně v podnikání určitě není nouze. Dokážeš se z nich rychle otřepat?
Velmi rychle. Čím déle jsme na trhu, tím rychleji se sbírám z „neúspěchů“, a hlavně si toho tolik neberu k srdci. Prostě vyřeším, cokoli se naskytne, a snažím se, aby do budoucna už nenaskytlo. Většinu fuck-upů způsobuje čas – s něčím počítáte, necháte si rezervu třeba i několik měsíců, a pak vám dodavatel řekne: „Bohužel.“ Už jsem se naučila překousnout, co neovlivním, a příště si jednoduše dám ještě větší pozor.
Svěříš se nám s některým ze svých vlastních fuck-upů?
Těch bylo hodně, přemýšlím, co vyberu! Se vším si připadám dost smířená, protože je neberu tolik jako fuck-upy, ale spíš cestu. Z nedávné doby mě napadá zakázka pro jednu skvělou českou firmu se švýcarskými kořeny – takže si potrpí na přesnost – na náš ikonický SUIT OVERALL, v custom barvě a obrandovaný. No, chybička se vloudila... (směje se) Nejen, že jsem já sama omylem otočila jejich logo naopak, i výrobně se povedl malý kotrmelec s velikostmi těchto log. Díky bohu se úžasný pan majitel nenechal zaskočit prvním dojmem, byl nadmíru spokojen s kvalitou produktu a dal nám šanci vše napravit. Za to jsem velmi vděčná!
Na pozitivnější notu, na kterou kapitolu z příběhu své značky jsi zatím nejpyšnější?
Na náš tým a náladu, která v LA REINA panuje. Na všechno, co jsme společně za tak krátkou chvíli dokázali. LA REINA je na světě třičtvrtě roku, a mně se to zdá jako několik let! Čas v podnikání plyne úplně jinak. Někdy ani nevím, jaké je roční období, protože celou zimu připravujeme letní kolekci.
Máloco se vyrovná euforii, když můžeme kousek, který nám týdny – a někdy celé měsíce – ležel na stole, konečně obléct modelce. 🏆 Hotový, vyladěný do posledního detailu a přesně podle našich představ.
„Na hlavní ulici s krásnou výlohou, kde se zákaznice už při prvním kroku bude cítit vítaná, vážená a jako královna, která si zaslouží královskou péči.“
Znamená pro tebe LA REINA sen, který si plníš?
Ano, rozhodně, a sama sebe se občas ptám, jestli jsem se nezbláznila. (směje se) LA REINA totiž financuji čistě já, a samozřejmě je velký rozdíl, zdali jako investiční poradkyně investuju do akcií těch nejlepších firem na světě, anebo do své začínající značky. Musím jí velmi věřit!
Zveme vás s sebou na focení. 📸 Kafíčko a zákusek samozřejmostí!
Kdybys LA REINA měla popsat jako osobu, jaká by byla? Kdo by tu s námi seděl?
Nejsem to náhodou já? (směje se) Hmm… sedí tu elegantní žena, která ví, co chce. Má ráda kvalitu a není jí lhostejné, jak se věci staly, například jak se oblečení vyrábí. Je sama k sobě velkorysá. A má hnědé vlasy! (směje se)
Završíme drobným pohledem do budoucna – tam, kam se díváš ráda. Co je tvým největším podnikatelským snem? Kam bys LA REINA ráda dostala?
Na hlavní ulici s krásnou výlohou, kde se zákaznice už při prvním kroku bude cítit vítaná, vážená a jako královna, která si zaslouží královskou péči. My se o ni jako o královnu postaráme – odejde s nádhernou taškou a bude mít radost. To bude dělat radost i mně. Jo, a bude to tam nádherně vonět! (směje se)
Staňte se součástí naší barevné LA REINA rodiny. Těšíme se vás! 🫶🏼
Tak snad brzy na viděnou tam! 💚 Do té doby jsme tu pro vás na každém kroku a za každým koutkem našich online regálů. Ze srdce děkujeme, že vás máme.
S láskou,
Vaše LA REINA 🎀
💌 PS: Co dělat mají i naši mazlíčci! Markétina britská klapouchá Monkey nám běžně poskytuje poradenství stran chodu firmy, rozpočtového plánu i designů, která z vás udělají kočku!